30 Μαΐ 2008

Τι πρέπει να κάνουμε;

"Τι πρέπει να κάνουμε, άνδρες αδελφοί; (Πράξεις κεφ 2 εδ 37 β)"

Οι άνθρωποι που είδαν την παρουσία του Στρατηγού (Αγίου Πνεύματος) πάνω στους μαθητές και άκουσαν τα εμπνευσμένα λόγια του αποστόλου Πέτρου συνιδειτοποίησαν την αλήθεια και ρώτησαν τι πρέπει να κάνουν.

Είναι η παρουσία του Στατηγού μου εμφανείς στις πράξεις και στα λόγια μου;
Η ζωή μου είναι εμπνευσμένη από Αυτόν;
Μήπως δεν του επητρέπω να κυριαρχήσει στη ζωή μου;

Σαν στατιώτης Του ξέρω ότι με την δική μου δύναμη δεν μπορώ να ξυπνήσω τις δοιάνιες των ανθρώπων γύρω μου, παρά μονάχα με την παρέμβαση του Στρατηγού.

Στρατηγέ μου, έλα μέσα μου, καθάρισέ με, κάνε με δικό σου εργαλείο. Άλλαξε τις πράξεις μου, δώσε μου λόγια, κάνε με ικανό για την μάχη. Ευλόγησε με Στρατηγέ, δώσε μου πνευματικές νίκες, ψυχές για Σένα. Κάνε με άξιο στρατιώτη Σου.


Δεν υπάρχουν σχόλια: