6 Ιουν 2008

Μετάνοια

"Μετανοήστε, και κάθε ένας από σας ας βαπτιστεί στο όνομα του Ιησού Χριστού, σε άφεση αμαρτιών... (Πράξεις κεφ 2 εδ 38α)"

Μετάνοια, το μέρος μας στο έργο της σωτηρίας;

Μήπως μπορεί ο τυφλός να δει;
Ο μουγκός να μιλήσει;
Ο νεκρός να αισθανθεί;
Μήπως ξέραμε που βρισκόμασταν;
Τα πάθη μας;
Την φυλακή μας;

Αυτός ήρθε και άγγιξε τις καρδιές μας, άνοιξε τα μάτια μας, μας έδειξε την κατάντια μας.
Αυτός ήρθε και μας πρότρεψε, μας κάλεσε, μας θεράπευσε.

Εμείς τί κάναμε; Απλά το αυτονόητο...

Είδαμε την πραγματικότητα γύρω μας
Είδαμε την αγάπη Του
Πέσαμε στην αγκαλιά Του

Φυσικά μετανοιώσαμε για τα λάθη μας, ήταν καταστροφικά.
Μετανοιώσαμε για τις αμαρτίες μας, ήταν αποκρουστικές.
Μετανοιώσαμε για των εαυτό μας, ήταν αιχμάλωτος.

Και δεχτήκαμε την αλήθεια και τον νόμο Του, είναι σοφός.
Δεχτήκαμε την συγχώρεσή Του, είναι απέραντη.
Δεχτήκαμε την ελευθερία Του, είναι απερίγραπτη.

Και μαρτηρίσαμε δημόσια την εξουσία Του πάνω μας με την βάπτιση.

Νέα ζωή...
Νέα αλήθεια...
Νέα πραγματικότητα...
Νέα δύναμη...

Στρατηγέ μου (Άγιο Πνεύμα), υπενθύμιζέ μου που ήμουν και από που με ελευθέρωσε ο Βασιλιάς. Υπενθύμιζέ μου για να αναγνωρίζω ξανά και ξανά την δύναμη του θαύματος της σωτηρίας μου, για να θαυμάζω την αγάπη Του, για να υποτάσομαι στον νόμο Του. Κράτησέ με ζωντανό στην αλήθεια Σου, στρατιώτη στη μάχη Σου. Και άγγιξε τους γύρω μου να δούν και να αισθανθούν την Αλήθεια Σου.


Δεν υπάρχουν σχόλια: