6 Μαΐ 2008

Η Προφητεία

"αλλά, τούτο είναι εκείνο που ειπώθηκε από τον προφήτη Ιωήλ: Και κατά τις έσχατες ημέρες, λέει ο Θεός, θα ξεχύσω από το πνεύμα μου επάνω σε κάθε σάρκα, και θα προφητεύσουν οι γιοι σας και οι θυγατέρες σας, και οι νεανίσκοι σας θα δουν οράσεις, και οι πρεσβύτεροί σας θα δουν όνειρα, κι ακόμα, επάνω στους δούλους μου κι επάνω στιες δούλες μου κατά τις ημέρες εκείνες θα ξεχύσω από το πνεύμα μου, και θα προφητεύσουν, και θα δείξω τέρατα επάνω στον ουρανό, και σημεία κάτω στη γη, αίμα και φωτιά και αναθυμίαση καπνού, και ο ήλιος θα μετατραπεί σε σκοτάδι, και το φεγγάρι σε αίμα, πριν έρθει η ημέρα του Κυρίου η μεγάλη και περιφανής. Και καθένας που θα επικαλεστεί το όνομα του Κυρίου, θα σωθεί (Πράξεις κεφ 2 εδ 15β-21)"

Αν τότε ήταν οι έσχατες ημέρες τώρα είμαστε στις τελευταίες των εσχάτων ημερών.

Στρατηγέ μου (Άγιο Πνεύμα) έλα μέσα μου, καθάρισέ με, εξάγνησέ με, ετοίμασέ με.
Έλα μέσα μου και χρησιμοποίησέ με.
Δώσε μου τα χαρίσματά σου.
Εκπλήρωσε την προφητεία σε μένα.
Πάρε με στην τελευταία μάχη για να αγωνιστώ για την δόξα του Βασιλιά (ο Πατέρας) μου.


Δεν υπάρχουν σχόλια: