26 Μαΐ 2008

Η πραγματικότητα

Ήμουν εκεί, παγιδευμένος από τον εχθρό.
Τον είχα προδώσει, και Τον είχα αφήσει έξω από την ζωή μου.
Αυτός όμως ποτέ δεν σταμάτησε να με καλεί.
Ποτέ δεν σταμάτησε να με περιμένει.

Όταν κάταλαβα που βρησκόμουν Τον κάλεσα...
Αμέσως ήρθε και με ελευθέρωσε.
Πήρε τα πάθη μου μακριά και μου έδωσε νέα ζωή

Γι' αυτό έγινα στρατιώτης Του.




Γιατί αν δεν ήταν ο Σωτήρας μου δεν θα υπήρχα
Γιατί Αυτός είναι ζωντανός και ελευθερωτής μου
Γιατί η δόξα και η δύναμή Του είναι απερίγραπτες
Γιατί υπάρχουν πολλοί που είναι παγιδευμένοι από τον εχθρό
Γιατί έχει πεθάνει στον Σταυρό για όλους μας
Γιατί η μάχη υπάρχει και θα υπάρχει μέχρι το τέλος

Γιατί Αυτός ΖΕΙ μέσα μου, με ενδυναμώνει και με καθοδηγεί, μου δίνει χαρά και γαλήνη

Δόξα στον Βασιλιά. Δόξα στον Σωτήρα. Δόξα στον Στρατηγό.

Δεν υπάρχουν σχόλια: