13 Μαΐ 2008

Η Ελπίδα, το Δώρο

"τον οποίο ο Θεός ανέστησε,... Γι'αυτό, ευφράνθηκε η καρδιά μου, και αγαλλίασε η γλώσσα μου, ακόμα δε και η σάρκα μου θα αναπαυθεί με ελπίδα. (Πράξεις κεφ 2 εδ 24α, 26)"

Ο Σωτήρας μου είναι ανεστημένος, είναι ζωντανός. Αυτός έδειξε τον δρόμο από τον θάνατο στη ζωή και μας έδωσε την υπόσχεση και την ελπίδα της αιώνιας ζωής μαζί Του.

Όταν σκέφτομαι ότι το μέλλον μου είναι να ζω μαζί Του στην αιωνιότητα τότε όλες οι δυσκολίες αυτής της ζωής φαντάζουν μηδαμινές. Είτε είναι θλίψη, είτε αρώστια, είτε θάνατος, μπροστά την ελπίδα της αιωνιότητας είναι τίποτα. Αυτή η σκέψη μου δίνει κουράγιο και δύναμη.

Αυτή η χαρά δεν είναι επειδή θα πάρω ένα δώρο που δεν αξίζω αλλά επειδή αυτό το δώρο φανερώνει την απέραντη αγάπη Του για μένα προσωπικά.

Αυτός ήρθε εδώ και πέθανε για τις αμαρτίες μου επάνω στο Σταυρό και αναστήθηκε την τρίτη ημέρα για να μπορέσω να έχω αυτό το δώρο.

Αυτός άφησε τον ουρανό και ήρθε κάτω εδώ στην γή, από Βασιλιάς του σύμπαντος έγινε φτωχός για να μπορέσω να έχω αυτήν την ελπίδα.

Αυτός με αγαπάει τόσο πολύ που θέλει να ζήσω μαζί Του για πάντα.

Πώς μπορώ να αρνηθώ ένα τέτοιο δώρο;
Πώς μπορώ να πω όχι σε μια τέτοια αγάπη;
Πώς μπορώ να απαξιώσω μια τέτοια θυσία;

Στην καθημερινότητά μας παλεύουμε, δουλεύουμε και αγωνιζόμαστε για να αποκτείσουμε ένα σπίτι, ένα αυτοκίνητο, ένα βράδυ έξω διασκεδάζοντας. Πράγματα ευτελή μπροστά στο δώρο του Σωτήρα.

Όταν κάποιος μας χαρίζει ένα όμορφο κόσμημα, ένα ρολόι, το πρώτο αυτοκίνητο τότε πετάμε από χαρά. Πόσο πρέπει να χαιρόμαστε για το δώρο του Σωτήρα;

Γιατί δεν τον πλησιάζουν όλοι;
Γιατί δεν γίνονται όλοι στρατιώτες Του;
Επειδή υπάρχει ο εχθρός που σπέρνει βδελιρά ψέματα για τον χαρακτήρα του Σωτήρα.

Επειδή πολλοί πιστεύουν ότι ο Σωτήρας δεν δίνει την ελευθερία της επιλογής μεταξύ αιώνιας ζωής και αιώνιου θανάτου αλλά μεταξύ παράδεισου και κόλασης. Η εικόνα της κόλασης είναι το μεγαλύτερο ψέμα που υπάρχει στον κόσμο. Η άποψη ότι ο Θεός εκβιάζει τους ανθρώπους ότι αν δεν Τον υπακούσουν θα τους βασανίζει αιώνια είναι μια μεγάλη απάτη.

Ο Σωτήρας δεν ήρθε για να καταδικάσει αλλά για να σώσει. Η επιλογή είναι δική μας. Αν θέλουμε να ζήσουμε αιώνια με τον Σωτήρα, αν αναγνωρίζουμε τον χαρακτήρα αγάπης Του, αν τον αγαπήσουμε πάνω από όλα τα πράγματα γύρω μας, τότε θα είμαστε μαζί Του για πάντα. Αν όμως κάποιος αρνηθεί την αγάπη Του και δεν Τον επιλέξει τότε θα πεθάνει αιώνια, η ύπαρξή του θα πάψει να υφήστατε. Απλά δεν θα ζεί.

Η επιλογή είναι απλή: Αιώνια ζωή με τον Σωτήρα ή αιώνιος θάνατος. Δεν υπάρχει κόλαση και φωτιές. Ο Θεός της αγάπης δεν θα επέτρεπε τον αιώνιο βασανισμό των ανθρώπων για τους οποίους πέθανε πάνω στο Σταυρό.
Επειδή πέθανε και αναστήθηκε για όλους μας.
Επειδή μας αγαπάει όλους.
Επειδή θέλει όλοι μας να ζήσουμε αιώνια μαζί Του.

Απέραντη η αγάπη Του
Θαυμαστή η χάρη Του
Αιώνιο το δώρο Του

Ναι, τα δέχομαι και ταπεινά γίνομαι στρατιώτης Του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: