25 Απρ 2008

Σημείο

"...και άρχισαν να μιλούν ξένες γλώσσες, όπως το Πνεύμα έδινε σε αυτούς να μιλούν. (Πράξεις κεφ 2 εδ 4β)"

Σημείο της δύναμης του Στρατηγού. Άνθρωποι αγράμματοι, μεγαλωμένοι σε φτωχικά χωριά της Γαλιλαίας άρχισαν να μιλούν ξένες γλώσσες και διαλέκτους.

Εκείνες τις ημέρες στην πόλη τους υπήρχαν άνθρωποι από πολλές χώρες και ο καθένας τους άκουγε το μήνυμα τους στην δική τους γλώσσα. Η δύναμη του Στρατηγού ήταν μέσα τους και τους ξεχώριζε δημόσια από τον όχλο. Δεν ήταν πια μέρος του όχλου αλλά μεταμορφωμένοι στρατιώτες του Βασιλιά με την δύναμη του Στρατηγού να ενεργεί μέσα τους. Από εκείνη την στιγμή όπου και να πήγαιναν οι γύρω τους θα τους έδειχναν και θα έλεγα "αυτοί είναι που ήταν σε εκείνο το σπίτι όταν ήρθε ο ανεμοστρόβιλος, αυτοί μίλησαν σε διαλέκτους που ποτέ δεν διδάχθηκαν, αυτοί είναι Στρατιώτες Του."

Συνάμα με την αναγνωρισιμότητα που πήραν μαζί ήρθε και μια μεγάλη ευθύνη. Από εκείνη την στιγμή και μετά θα ήταν υπόλογοι στην κοινωνία, θα έπρεπε να φανερώνουν με κάθε πράξη τους τον χαρακτήρα του Βασιλιά. Ο όχλος θα έκρινε κάθε λόγο και ενέργειά τους και θα απέδιδε την συμπεριφορά τους στον Βασιλιά.

Τρομάζω όταν σκέφτομαι ότι οι δικές μου πράξεις και τα δικά μου λόγια θεωρούνται από τον κόσμο σαν πράξεις και λόγια του Βασιλιά μου.
Τρομάζω όταν καταλαβαίνω ότι με κάθε λάθος μου, με κάθε κακό αστείο, με κάθε θυμό οι γύρω μου λένε "α, έτσι είναι όλοι τους, έτσι είναι και ο Βασιλιάς τους. Τίποτα καινούργιο. Άλλα λένε και άλλα κάνουνε. Θεωρίες και κουραφέξαλα".

Μάλλον ποτέ δεν αποδέχθηκα αυτήν την ευθύνη. Μάλλον πάντα κρυβόμουνα και ποτέ δεν έκανα δημόσια διακύρηξη ότι είμαι στρατιώτης Του. Μάλλον για αυτό ο Στρατηγός δεν μπόρεσε να μου δώσει την δύναμή Του.

Στρατηγέ μου συγχώρεσέ με για την δειλία και την ολιγοψυχία μου. Δώς μου θάρρος και δύναμη. Βοήθησέ με να στέκομαι με το κεφάλι ψηλά εκεί έξω και να δείχνω το διακριτικό στο στήθος μου με περηφάνια. Ελευθέρωσέ με από την εξάρτηση που δείχνω ως προς την επιδοκιμασία του όχλου. Κάνε με δημόσιο Στρατιώτη σου. Δώσε μου δύναμη. Χρησιμοποίησέ με όπως θέλεις. Και παρακαλώ μεταμόρφωσε το χαρακτήρα μου ώστε οι πράξεις μου να φανερώνουν τον αψεγάδιαστο χαρακτήρα και την αγάπη του Βασιλιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: