2 Απρ 2008

Το να είσαι στρατιώτης Του

  • Όταν είσαι στρατιώτης παύεις να είσαι πολίτης της Γης.
  • Είσαι πολίτης της ουράνιας βασιλείας του Ιησού Χριστού.
  • Υπακούς πάνω από όλα στον νομικό κώδικα Του όπως περιγράφεται στην Αγία Γραφή.
  • Υπακούς στον στρατηγό σου το Άγιο Πνεύμα.
  • Διατηρείς το σώμα και το μυαλό σου σε ετοιμότητα για υπηρεσία αποφεύγοντας καταχρήσεις.
  • Οι πράξεις σου αντικατροπτίζουν τον χαρακτήρα, το ήθος και πάνω από όλα την ΑΓΑΠΗ του Βασιλιά σου.

Τα παραπάνω θέλω να είναι οι αρχές μου. Φαίνονται δύσκολα και φιλόδοξα αλλά ο Βασιλιάς μου έχει υποσχεθεί ότι θα μου δώσει τη δύναμή Του.

Ξεκινάω λοιπόν την πορεία μου με αυτές τις αρχές και την πεποίθηση ότι με την δύναμή Του θα μπορέσω να ανταποκριθώ. Από μέρος μου δεσμεύομαι να είμαι έτοιμος να υπακούω σε ότι μου ζητήσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: