2 Απρ 2008

Στρατιώτης στο κέντρο εκπαίδευσης

"Και καθώς συναναστρεφόταν (ο Ιησούς) μαζί τους (με τους μαθητές), τους παρήγγειλε να μη απομακρυνθούν από τα Ιεροσόλυμα, αλλά να περιμένουν την υπόσχεση του Πατέρα, που ακούσατε, τους είπε, από μένα. Επειδή, ο μεν Ιωάννης βάπτισε με νερό, εσείς όμως θα βαπτιστείτε με Άγιο Πνεύμα, όχι ύστερα από πολλές ημέρες." (Πράξεις κεφ 1 εδ 4-5)

Στο μυαλό μου υπάρχει ακόμα η ανυπομονησία του νεοσύλλεκτου. Όπως καταλαβαίνετε στον στρατό Του η θητεία δεν είναι υποχρεωτική. Εδώ όλοι οι στρατιώτες είναι εθελοντές, άνθρωποι από όλες τις κοινωνικές τάξεις, όλες τις φυλές ανεξαρτήτως κοινωνικών κριτηρίων. Άνθρωποι που έχουν καταταχθεί όχι για να κερδίσουν κάτι άλλο εκτός από την ΝΙΚΗ για την δόξα του Βασιλιά. Η αιώνια ζωή στην ουράνια βασιλεία (ο προορισμός μας) δεν είναι αυτοσκοπός αλλά συλλογικός στόχος έτσι ώστε να δοξάζεται αιώνια ο Βασιλιάς μας και εμείς να είμαστε η αιώνια απόδειξη της ΑΓΑΠΗΣ και Του. Για αυτό και η ανυπομονησία, η δίψα να δείξω ότι είμαι άξιος του καλέσματος, η λαχτάρα να τιμήσω την στολή μου.

Καθώς γράφω νοήματα και έννοιες με διαπερνούν, πρέπει να παραδεχτώ ότι είμαι αρκετό καιρό τώρα στο κέντρο εκπαίδευσης. Μάλλον δεν είμαι ακριβώς νεοσύλλεκτος αλλά κάποιος που δεν είναι ακόμη έτοιμος για την μάχη. Έχω εγκλωβιστεί εδώ επειδή δεν έχω απορρίψει τα στερεότυπα που είχα πριν. Για να καταφέρω να μπω στην δράση θα πρέπει να αλλάξω το τρόπο που βλέπω τους γύρω μου αλλά και τον εαυτό μου. Λυπάμαι που δεν είμαι ακόμα έτοιμος.

Παρόλα αυτά, σαν να ξημέρωσε μια νέα μέρα στη ζωή μου, ο ενθουσιασμός ήρθε πάλι να ανάψει την λαχτάρα μου. Τα νέα της αγάπης Του άγγιξαν ξανά την ψυχή μου. Αυτή την φορά θα πρέπει να ακολουθήσω το πρόγραμμα της εκπαίδευσης πιστά.

Ανοίγω το εγχειρίδιο μου για να διαβάσω τι διέταξε ο Βασιλιάς τους πρώτους στρατιώτες Του, και βλέπω τον λόγο της στασιμότητάς μου. Η ανυπομονησία μου έγινε η αδυναμία μου. Ακούγεται άτοπό αλλά έτσι είναι. Προσπάθησα να τα κάνω όλα μόνος μου. Να αποδείξω ότι είμαι ικανός, ότι μπορώ να τα καταφέρω. Ο Βασιλιάς όμως ζήτησε να μάθω να περιμένω υπομονετικά για την επίσκεψη του Στρατηγού.

Θα περιμένω λοιπόν για να μου δώση δύναμη και οδηγίες ο Στρατηγός. Το έχω καταλάβει ότι χωρίς αυτόν δεν θα μπορέσω ποτέ να πολεμήσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: