24 Σεπ 2008

Μαθητεία, δοξολογία, υπηρεσία

Δίδαξέ με, Κύριε, τον δρόμο σου,
και θα περπατώ στην αλήθεια σου,
προσήλωνε την καρδιά μου
στον φόβο του ονόματός σου.

Θα σε αινώ, Κύριε ο Θεός μου,
με όλη την καρδιά μου,
και θα δοξάζω το όνομά σου στον αιώνα,
επειδή, το έλεός σου επάνω μου είναι μεγάλο,
και ελευθέρωσες την ψυχή μου από κατώτατον άδη.

Κάνε σε μένα κάποιο σημείο προς αγαθό...
επειδή εσύ, Κύριε, με βοήθησες, και με παρηγόρησες
(Ψαλμός 86 εδ 11-13, 17)

Βασιλιά, φανέρωσέ τον χαρακτήρα Σου σε μένα.
Ζωντάνεψε τον Λόγο Σου μέσα στην διάνοιά μου.
Άλλαξε την καρδιά μου,
ανακαίνησε τον νού μου,
μεταμόρφωσε την ζωή μου.

Οδήγησέ με στην δοξολογία, Βασιλιά,
δώσε μου λόγια, σκέψεις, πράξεις που θα Σε δοξάζουν
Και δέξου με στην παρουσία Σου, Βασιλιά
Πάρε με στα χέρια Σου και άλλαξέ με,
μεταμόρφωσέ με.

Κάνε σημείο Βασιλιά μου,
κάνε σημείο μέσα στην ζωή μου,
για να φανερωθεί η δόξα Σου,
για να φανερωθεί η δύναμή Σου.
Για να σε γνωρίσει ο κόσμος.
Κάνε με εργαλείο Σου,
βάλε με στην υπηρεσία Σου.

Σε Σένα μένω Βασιλιά
Σε Σένα ελπίζω,
γιατί Εσύ είσαι πιστός,
και αγαθός,
και ελεείμονας,
και δυνατός,
και γεμάτος αγάπη.
Σε Σένα ελπίζω γιατί
Εσύ με βοήθησες και με παρηγόρησες.
Κράτησέ με κοντά Σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: