21 Σεπ 2008

Πίστη δεν σημαίνει μόνο ότι πιστεύεις

"Οι περισσότεροι άνθρωποι στις δυτικές χώρες θεωρούν ότι είναι Χριστιανοί, αλλά ο Χριστός ο ίδιος θεωρείται σχεδόν άσχετος με τα επίκαιρα προβλήματα και θέματα της καθημερινότητας.

Φαίνεται ότι υπάρχει ένα άγραφο κοινό συμωνιτικό: η Εκκλησία θα είναι παρούσα για βαπτίσεις, γάμους, κηδείες και όμορφες "θρησκευτικές" γιορτές και θα κηρύξει ένα ήπιο μήνυμα αγάπης και ηθικότητας ("ο Θεός σε αγαπάει, κι γι' αυτό πρέπει να προσπαθείς να κάνεις το καλό"), αποφεύγοντας τα μηνύματα, τα οποία θα απαιτούν πραγματική θυσία ή αλλαγή. Ο λαός από το μέρος του, θα εξασφαλίζει ότι η Εκκλησία θα επιχορηγείται με αρκετά χρήματα, για να έχει ωραία κτίρια, εγκαταστάσεις και μισθούς.

Πίστη δεν σημαίνει μόνο ότι πιστεύεις. Η Επιστολή Προς Εβραίους 11 διδάσκει ότι η αληθινή πίστη συνεπάγεται μια αντίδραση, όπως την εκφράζει ο Ιάκωβος, "η πίστη χωρίς τα έργα είναι νεκρή" Ιάκωβου 2:17-26."

(από την ιστιοσελίδα http://www.revelationofjesus.net
έκδοση στην ελληνική, κεφάλαιο 3
και παράγραφοι 3:15-17 ΧΛΙΑΡΟΣ,
3:18 ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ—ΧΡΥΣΑΦΙ)"

Είμαι αληθινός στρατιώτης Του κάθε μέρα και στιγμή;
Τα λόγια Του επιρεάζουν την καθημερινότητά μου;
Αντικατροπτίζεται ο χαρακτήρας Του στην ζωή μου;
Στέκομαι με πίστη μπροστά στον πειρασμό;
Οι γύρω μου καταλαβαίνουν
μέσα από τις πράξεις μου ότι Αυτός είναι ο Βασιλιάς μου;

Κύριε, μην με αφήσεις να είμαι ικανοποιημένος με μηνύματα και κολακείες που χαϊδεύουν τα αυτιά μου. Κάνε με κάτι περισσότερο από έναν καλό άνθρωπο, κάνε με αληθινό στρατιώτη Σου. Πάρε την κάθε στιγμή στα χέρια Σου και κάνε την μαρτυρία στους γύρω μου. Δώσε μου πίστη, και δώσε μου υπακοή. Άνοιξε τη διάνοιά μου και κάνε να μπορώ να ακούσω την φωνή Σου. Βάλε στην καρδιά μου το θέλημά Σου.


Δεν υπάρχουν σχόλια: