31 Οκτ 2008

Την ημέρα της απελευθέρωσης

Και κατά την ημέρα εκείνη θα πεις:
Κύριε, θα σε δοξολογήσω,
επειδή, αν και οργίστηκες εναντίον μου,
ο θυμός σου αποστράφηκε, και με παρηγόρησες.
Να, ο Θεός είναι η σωτηρία μου,
θα έχω θάρρος, και δεν θα φοβάμαι,
επειδή, ο Κύριος ο Θεός είναι η δύναμή μου,
και το τραγούδι, και στάθηκε η σωτηρία μου.

Και θα αντλήσετε νερό με ευφροσύνη
από τηις πηγές της σωτηρίας.

Και κατά την ημέρα εκείνη θα πείτε:
Δοξολογείτε τον Κύριο, επικαλείστε το όνομά του,
κάντε γνωστά τα έργα του στα έθνη,
να θυμάστε ότι το όνομά του υψώθηκε.

Ψάλλετε στον Κύριο,
επειδή έκανε ένδοξα πράγματα, είναι γνωστό σε όλη τη γη.
Αγάλλου και ευφραίνου κάτοικε της Σιών,
επειδή, ο Άγιος του Ισραήλ είναι μέγας ανάμεσά σου.
(Ησαΐας κεφ 12 εδ 1-6)

Την ημέρα της απελευθέρωσης θα είναι μεγάλη χαρά, οι αιχμάλωτοι θα γυρίσουν πίσω, η φωνές θα υψωθούν, το τραγούδι θα αρχίση. Άγιο τραγούδι προς τον Βασιλιά, τον απελευθερωτή, τον ένδοξο.
Υπάρχει χαρά και αγαλίαση όταν ο Βασιλιάς είναι μαζί μας, ή μάλλον όταν δεν απομακρυνόμαστε από Αυτόν.

Κύριε, Βασιλιά, Ένδοξε κράτησέ με κοντά Σου γιατί Εσύ είσαι η δύναμη, και το τραγούδι, και η σωτηρία μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: